Akik csak akár a közelében voltak egy nagy sebességgel elcsúszó autónak, esetleg átélhette driftaxi alkalmával, mind széles vigyorral és boldogan szálltak ki, mondván: " Egy ilyen nekem is kell", számomra ennyit jelent a drift, a boldogságot, szabadságot... nem többet, és talán ha csak a versenyzők fele előbb erre a felismerésre jutott volna akkor a "driftben mint versenysportban" nem a pénz, a hatalom, és a sztárolás lenne a cél! Talán lenne idő azon "agyalni" hogyan sajátítsunk el még több technikát, és nem megragadni azon a szinten, hogy csak 5km hosszú kézifékkel tudjunk megindítani egy driftet.
Vezetéstechnikai részletekről egy darabig még biztos nem fogok írni, hiszen bármit állítanék az csak "fotel elmélet" lenne, hiszen nem vagyok több egy lelkes rajongónál. ;)
Ennyit szerettem volna előszóban elmondani.
Vége a 2012-es szezonak... vagy mégsem???
Aki jártas akármilyen autós sportban az tudja, hogy az autóépítés egy igen lassú folyamat (nagyban függve az anyagi helyzettől), szóval azok az autók amik egész évben mennek most kerülnek felújítás, fejlesztés alá és sokan kezdenek új projektekbe is.
Azoknak akik lemaradtak pár eseményről azoknak figyelmébe ajánlom Gergő blogját:
http://gorgodrift.blog.hu/
Idén két King of Europe futamon is ott lehettünk:
Hungaroring: https://www.youtube.com/watch?v=SM3hpqi-Z8I
Slovakiaring: https://vimeo.com/51523103
Ez megér egy új irományt majd ;)
A 2012-es MNASZ Street kategória eredményei:
Helyezés: Név: Pontok:
1. |
Galán Erik |
84
|
2. |
Nagyházi Lőrinc |
72
|
3. |
Sándor Ádám |
70
|
4. |
Nagy László |
54
|
5. |
Klem Krisztián |
33
|
6. |
Jugovits István |
31
|
7. |
Hegedűs Tibor |
29
|
8. |
Hamar Ákos |
29
|
9. |
Rózsa András |
28
|
10. |
Rácz Attila |
26
|
11. |
Molnár András |
24
|
12. |
Róna Péter |
23
|
13. |
Bata Dániel |
21
|
14. |
Cserép Ferenc |
19
|
15. |
Thüringer Máté |
18
|
16. |
Háda Lóránt |
12
|
17. |
Gondos Tamás |
11
|
18. |
Kliszton József |
7
|
19. |
Tápai Attila |
7
|