2012. április 14., szombat

Az előző project és a fordulópont


Én mindig is imádtam a tuning verdákat, már akkor is a nagy spoileres japán vasakat, persze voltam vagy 14 éves, azt se tudtam hogyan is működik egy autó. 2006-ban amikor a "nagyok" itthon kezdték a driftet én még csak a mozivásznon láttam, aztán 2008-ban a Hungaroring alsó parkolójában találkoztam vele először élőben. Nem mondok vele újdonságot ha azt mondom megtetszett mert szerintem kevés olyan ember van aki nem szeret bele első látásra. Sok BMW szerelő és tulaj barátom van, jól ment a biciklik, motorok szerelése és a barkácsolás, de mivel Japán fan voltam elmentem a Red Sun-hoz és Jugovits István segítségét kértem aki szívesen elmagyarázott mindent és felvilágosított a japán autók áráról is, természetesen egyből lemondtam róla főleg, hogy csak egy tanuló/játszós vasat akartam... így 17 évesen belefogtam egy E30 építésébe de 0 tudással és 0 Ft-al nem tudtam sokra jutni, viszont ennek hatására elkezdtem a létező összes forrást bemagolni az autóépítésről, drift beállításokról, alkatrészekről, és elég hamar megtanultam az alap dolgokat az autószerelésről és eladtam az E30-at.



Bánki Péter "Pipi" autószerelő barátomnak volt rengeteg szerszáma, nekem meg nagy helyem egy szép garázzsal, így összedobtuk a kettőt, cserébe megtanított rengeteg dologra, már odáig fejlődtünk, hogy sok motorfelújítást és átépítést csináltunk és megtanultam fényezni is.
Egy volt "barátom" és keresztapám által megismerkedtem Cziffer Lászlóval és Szilágyi Kálmánnal akik nagyon hamar ráébresztettek, hogy ez egy tradicionális Japán sport amit csak Japán autókkal érdemes művelni... így szépen lassan eljutottunk eddig az éjszakáig amikor minden megváltozott.



Nem csak rájöttem, hogy ez az igazi drift és a turbó hangjától forr fel a vérem de ezen az estén ismerkedtem meg a Missile Performance két alapítójával Varga Attilával és Varga Károllyal akiket ma már a testvéreimnek hívok.

Pár kép rólam és a csapatról




                                         

                                         

Minden kezdet nehéz...



...de ez nem ma kezdődött ^^
A becsületes nevem Toscano Marco és ez az én bemutatkozásom.
Nem vagyok nagy író, de szeretném minden gondolatom és elképzelésem megosztani veletek, ami az autós világgal és életstílussal kapcsolatos illetve bemutatni, hogy mik voltak azok a lépések amik afelé sodortak, hogy szerelemmé alakuljon bennem a drift sportág. Ezért hoztam létre ezt az oldalt.
2008-óta vagyok a gumifüst megszállottja és ott vagyok minden MDSZ rendezvényen mint néző. Rajongok a szép utcai BMW-ékért és az igazi Japán versenyautókért. Nekem 3 éve van jogosítványom és egy Matiz után most egy E36-ot hajtok. Imádom a hegyi "touge" utakat, számomra minden kanyar egy kihívást jelent amit le akarok győzni. Célom minél több vezetési technikát elsajátítani, legyen szó murvás rallyról vagy igazi driftről.
Immáron a Missile Performance csapat tagja vagyok mint segítő, ahol rengeteg új, igaz barátra találtam rá, akiknek nagyon sok mindent köszönhetek, és én lettem a Missile Performance LFS (Live for Speed) csapat megalapítója.
Egy mondással búcsúznék, amit a Drift King Keiichi Tsuchiya mondott:
"それは角を回って速い方法ですので、私が、最もエキサイティングな方法ではないドリフト"
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way."