Én mindig is imádtam a tuning verdákat, már akkor is a nagy spoileres japán vasakat, persze voltam vagy 14 éves, azt se tudtam hogyan is működik egy autó. 2006-ban amikor a "nagyok" itthon kezdték a driftet én még csak a mozivásznon láttam, aztán 2008-ban a Hungaroring alsó parkolójában találkoztam vele először élőben. Nem mondok vele újdonságot ha azt mondom megtetszett mert szerintem kevés olyan ember van aki nem szeret bele első látásra. Sok BMW szerelő és tulaj barátom van, jól ment a biciklik, motorok szerelése és a barkácsolás, de mivel Japán fan voltam elmentem a Red Sun-hoz és Jugovits István segítségét kértem aki szívesen elmagyarázott mindent és felvilágosított a japán autók áráról is, természetesen egyből lemondtam róla főleg, hogy csak egy tanuló/játszós vasat akartam... így 17 évesen belefogtam egy E30 építésébe de 0 tudással és 0 Ft-al nem tudtam sokra jutni, viszont ennek hatására elkezdtem a létező összes forrást bemagolni az autóépítésről, drift beállításokról, alkatrészekről, és elég hamar megtanultam az alap dolgokat az autószerelésről és eladtam az E30-at.
Bánki Péter "Pipi" autószerelő barátomnak volt rengeteg szerszáma, nekem meg nagy helyem egy szép garázzsal, így összedobtuk a kettőt, cserébe megtanított rengeteg dologra, már odáig fejlődtünk, hogy sok motorfelújítást és átépítést csináltunk és megtanultam fényezni is.
Egy volt "barátom" és keresztapám által megismerkedtem Cziffer Lászlóval és Szilágyi Kálmánnal akik nagyon hamar ráébresztettek, hogy ez egy tradicionális Japán sport amit csak Japán autókkal érdemes művelni... így szépen lassan eljutottunk eddig az éjszakáig amikor minden megváltozott.
Nem csak rájöttem, hogy ez az igazi drift és a turbó hangjától forr fel a vérem de ezen az estén ismerkedtem meg a Missile Performance két alapítójával Varga Attilával és Varga Károllyal akiket ma már a testvéreimnek hívok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése